دعوت به مجله ادبی سکستانت در بلاگفا

دوستان عزیزم با عرض سلام و ابراز ارادت خالصانه:

علت آمدنم به بلاگ اسکای مشکلاتی بود که بلاگفا ایجاد کرده بود. یکبار وب سایتم گم شد؛ با بلاگفا تماس گرفتم پاسخی نیامد.

سه چهار روز گذشته در حال دست و پنجه نرم کردن بودم اما نتوانستم به وبلاگ خودم یا دوستان وارد شوم. ناامید تصمیم به نقل مکان گرفتم. اما فعلا بلاگفا بر سر مهر آمده!!

سابقه‌ی کار آنجا برایم ارزشمند است. بدینوسیله از دوستان تقاضا دارم در صورت تمایل به آدرس

alamyfar.blogfa.com یا مجله ادبی سکستانت مراجعه فرمایند.

اشعار زیر را در وصف بلاگفا سروده‌ام:

ای بـلاگـفا زحمـتـت بسیـار شد

                             روح مـن خـستـه تنـم بیـمار شد

چونکه رنجیدم ز تو، راهی شدم

                             خوش بلوگ اسکای با ما یار شد

-----------------------------------------------------

دفعه‌ی اول که سایتم را تو بستی

                             نامه دادم در غمم ساکت نشستی

بار دوم راه را بستی تــو بر من

                            ای بلوگ فا جان من آیا تو مستی

-------------------------------------------------------

منتظر دیدار گرم شما هستم. موفق باشید!!!

سلام به دوستان و خوش ‌آمد گویی

دوستان عزیزم سلام:

خوشحالم که در کلبه‌ی حقیرانه‌ی جدیدم پذیرای شما عزیزان بزرگوار هستم.

مدت دو روز است به دلیل مشکلات بلاگفا نتوانستم با شما تماس داشته باشم. بنابراین تصمیم گرفتم تا از بلوگ اسکای استفاده نمایم. ظاهرا اینجا بهتر است.

حقیقت اینکه الآن ساعت پنج و بیست و هشت دقیقه صبح است و من هنوز نخوابیده‌ام.

انشاالله به زودی مطالب جدید خود را در پستهای بعدی خواهم گذاشت.

تا آن هنگام خدا حافظ همگی!